رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی گفت: هیئت شمشیربازی استان در تاریخ ۸ تا ۱۰ آذرماه میزبان المپیاد کشوری نوجوانان می‌شود.

هیئت شمشیربازی خراسان رضوی میزبان المپیاد کشوری می‌شود

به گزارش قدس انلاین، علی یعقوبیان با اشاره به عملکرد هیئت شمشیربازی خراسان رضوی در سال ۹۷ اظهار داشت: هیئت شمشیربازی استان در تاریخ ۸ تا ۱۰ آذرماه میزبان المپیاد کشوری نوجوانان می‌شود، این رقابت‌ها در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال شکل ‌می‌گیرد.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی گفت: از ۱ تا ۱۰ آذرماه این المپیاد در استان‌های مختلف برگزار شده که خراسان رضوی تاکنون توانسته میزبانی سه روز از آن را بر عهده بگیرد، در این المپیاد سهمیه دو برابر نمی‌شود و تعداد ورزشکاران استان میزبان با سایر مناطق برابر است.

یعقوبیان خاطر نشان کرد: به طور کلی المپیاد کشوری مدکور در سه بخش تشکیل شده که در هر قسمت از آن چهار نفر مجاز به شرکت هستند، این رقابت‌ها به دو صورت تیمی و انفرادی شکل می‌گیرد، تیم‌های خراسان رضوی قدرتمند بوده و امید می‌رود در این رقابت‌ها نیز آنها صاحب مقامی درخور استان شوند.

وی تصریح کرد: هیئت شمشیربازی خراسان رضوی یکی از ورزشکاران خود را به اردوی انتخابی تیم ملی اعزام کرده و در انتظار اعلام نتایج است، این رقابت‌ها نیز در بخش انفرادی در ردو رده سنی نوجوانان و جوانان تشکیل می‌شود و چهار نفر از هشت شرکت کننده انتخاب و به مراحل بعدی راه می‌یابند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.